dijous, 6 de juny del 2013

DE MAGATZEM A HABITATGE_EL FINAL

Avui tinc aquella trista i alegre sensació de quan veus les lletres del final d'una pel·licula. 
Arriba el final d'obra... una obra que he disfrutat moltíssim, gràcies als clients que són genials i als professionals que hi han treballat i amb els quals m'he sentit molt a gust. 
Com sempre dic, no hi ha res més didàctic que apendre a peu d'obra i veure com aquelles línies que van començar en esbossos s'han transformat en un habitatge.Un habitatge senzill i molt acollidor. 
He de dir que m'agraden els finals feliços, i aquesta obra no podia tenir un millor final. Acabem l'obra, amb la nou vinguda d'un petit vailet. Per tant, és un final amb un nou inici de vida, il·lusions i somnis. 

Em despedeixo amb un resum. 
















4 comentaris:

  1. Gràcies Gemma!
    M'has fet emocionar i tot....

    ResponElimina
  2. Gemma, molt bona feina. És preciós, de debó que m'agrada molt.

    ResponElimina
  3. M'agrada molt Gemma!!!pots estar molt orgullosa de la feina que has fet!!!
    No era un projecte gens fácil, però amb gust i bon encert ho has tirat endavant.

    ResponElimina
  4. Enhorabona,
    M'agrada molt
    Clar,net,lluminós......Blanc

    ResponElimina